Velkommen til min hjemmeside

Hej alle sammen! Nu er jeg så småt blevet en stor dreng og kan sige mange lyde, men mest "MAM!".
Min mor holder jer nogenlunde opdated....

onsdag den 15. august 2007

22. juli 2007 - efter barnedåben

Vi måtte straks hjem fra barnedåben og prøve mine nye ting.



Her sidder jeg f.eks. i min nye stol som jeg fik af min mormor samt min farmor og farfar. Dvs. jeg fik 2 stole, så vi måtte bytte een af dem. Det blev til den købt i Hjalsø. Nu har vi nemlig tilgod
ehavebevis når vi skal købe autostol lige om lidt!


Her har jeg min nye taske på, som jeg desværre også fik to af. Den fra min moster, onkel, Kim og Dorte har jeg fået

byttet til en masse lækkert tøj i Krusedulle...

Ellers vil mine forældre og jeg rigtig gerne sige mange gange tusind tak for den herlige dag. Desværre var vejret ikke helt med os, men det gjorde heldigvis ikke så meget. Vi hyggede os ihvertfald rigtig meget, og jeg kommer ihvertfald også til at hygge mig rigtig meget med alle de gode gaver jeg fik!! Uendelig gange uendelig mange gange tak!!